نی نی رویآیی مآ

چهارمین آپ

1390/5/20 14:05
331 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

سلام عزیزکم

سلام عشقم

سلامی بیبی کوچولوی خودم

مآمآنی خوبه

این روزا ماه رمضونه و مامانی وقتی روزه میگیره  آخرش دیگه ضعف میکنه

ولی امروز روزه نیست چون حالش خوب نیست دیروز رفت دکتر  و الان خوبه

برای همین الان خوبه

نی نی جونم نمیدونم تو کی میای به این دنیا ولی من از الان برات مینویسم چون بالاخره یه روزی میای

که میشی نی نی من و من میشم مآمآنی تو  و

از الان برات مینویسم چون دوستت دارم

دوستت دارم

تا وقتی اومدی به این دنیا و بزرگ شدی اینارو بخونی و بدونی مآ  از چه وقتی برات مینوشتم (_من و بآبآت ) بآباییت هنوز خبر نداره از این وبلاگ

اینایی که مینویسم همش احساسمه

ولی همه از ته قلبمه دوستت دارم خوشگلم نازم پرنسس کوچولوم

هنوز هیچ اسمی برات انتخاب نکردیم  ولی من اسم رهارو خیلی دوست دارم برام فرقی نمیکنه تو دختر

میشی یا پسر مهم اینه که سالم باشی

هر دو خوبه هم دختر هم پسر

اسم رها رو دوست دارم  ولی خب هنوز انتخاب نکردیم من و بآبآییت چند بار حرف زدیم که اسمت چی

باشه ولی من به بآبآییت میگم بآبآییت به من میگه برای همین انتخاب نشده حالا زوده برای اسم انتخاب

کردن حتما یه اسم خوشگل انتخاب میکنیم برات که مثل خودت باشه اولشم یا آر باشه یا ام

آر باشه بهتره ها چون اول اسمه مامانیه

ولی خب فرق نمیکنه با هر چی شروع بشه مهم اینه که قشنگ باشه

عزیزم دوستت دار م زیاد

نی نی ناز و خوشگلم

نی نی که تو رویآم فقط تصورش میکنم

٢٠/٥/١٣٩٠پنجشنبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

sara
26 مرداد 90 16:04
salam azizam mamnoon ke be man sar zadi lotf kardi khanoom gol omidvaram khoda ye nini daste gol behet bede doost dari jozve linkam bashi?khoshal mishaaaaam
سارا
29 مرداد 90 16:17
سلام عزيزم ممنونم منم لينكت مي كنم
سارا-سبا
4 شهریور 90 0:31
سلام مامان مهربون اميدوارم كه حالتون خوب باشه من به همراه خواهر دوقلوم يه وبلاگ درست كرديم كه خاطرات دوران تحصيلي خودمونو مي گيم من لينكتون مي كنم تا بيشتربهتون سر بزنم خوشحال مي شيم به ما سر بزنيد و برامون نظر بزاريد و لينكمون كنيد در صورت تمايل منتظر حضور گرمتون هستيم
سارا-سبا
8 شهریور 90 21:20
فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان: بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک عيدتون مبارك سارا - سبا
سارا
14 مهر 90 21:37
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا؟چيكارا مي كني؟من آپم خوشحال مي شم بهم سر بزني ببخشيد كه انقدررررررر بي معرفتم ايشالله جبران مي كنم
سارا
16 مهر 90 22:58
ني ني جون کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم